Regulamin sklepu internetowego SAS-Prohunter

Regulamin sklepu internetowego SAS-Prohunter.pl 

 

Regulamin Sklepu Internetowego SAS-Prohunter.pl określa zasady zamówień oraz sprzedaży towarów za pośrednictwem strony internetowej www.sas-prohunter.pl. Złożenie przez Klienta zamówienia na określony towar oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu. 

 

Niniejszy regulamin jest zgodny ze znowelizowanymi w dniu 25 grudnia 2014 roku przepisami Ustawy o Ochronie Praw Konsumentów i dotyczy wyłącznie zakupów w sklepie internetowym www.sas-prohunter.pl. 

 

I. WARUNKI OGÓLNE I WARUNKI SPRZEDAŻY 

 

Właścicielem Sklepu Internetowego jest SAS Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Białym Zdroju 1, kod 78-314 Sławoborze, NIP: 672-18-04-884, REGON: 331079264, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Koszalinie, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000085979 (dalej: SAS-Prohunter.pl lub Sprzedawca). 

 

1. Kupującym może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną (dalej: Zamawiający lub Klient). 

2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. 

3. SAS Polska Sp. z o.o. prowadzi sprzedaż wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 

4. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych". 

5. W razie wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem telefonu (094) 365 66 12.  

 

II. ZAMÓWIENIA 

1. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 12.00, w soboty, w niedziele oraz w święta i inne dni wolne od pracy będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. 

2. Warunkiem koniecznym w realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu lub adresu e-mail - do potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Zamawiający zostanie poinformowany o jego przyjęciu telefonicznie lub poprzez e-mail. Zamówienia, które nie zostaną potwierdzone w ciągu 16 godzin roboczych (za godziny robocze rozumie się godziny pomiędzy 8:00 a 16:00 w dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), nie będą realizowane. 

3. Zamawiający, którzy w danych kontaktowych podali adres e-mail będą informowani o statusie zamówienia pocztą elektroniczną. W przypadku braku wiadomości potwierdzającej zamówienie w pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie folderu SPAM, jeśli tam również nie znajduje się wiadomość potwierdzająca zamówienie prosimy o kontakt telefoniczny z obsługą sklepu. 

4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, Zamawiający zostanie natychmiast poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji. 

5. Produkty oznaczone "produkt niedostępny w sprzedaży on-line, prezentacja produktu" nie podlegają sprzedaży wysyłkowej. Stanowią jedynie prezentację oferty SAS-Prohunter.pl. Ich opis i ceny nie stanowią oferty handlowej. 

6. Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Podane ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy, który zależy od sposobu jej realizacji. 

7. W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia. 

8. Na wszystkie zamówione towary w sklepie internetowym SAS-Prohunter.pl wystawiane są paragony fiskalne lub faktury VAT stosownie do treści przepisów ustawy o podatku od towarów i usług oraz rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie wystawiania faktur. 

9. Płatności za zamówienie można dokonać przelewem na podane konto Sprzedawcy, poprzez płatności internetowe oraz przy odbiorze u kuriera.  

 

III. ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KLIENTA, ZWROTY 

1. Zgodnie z przepisami Ustawy o Ochronie Konsumentów Klient dokonujący zakupu jako konsument (tj. jako osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową) ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z zastrzeżeniem, że jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. W celu ustalenia warunków zwrotu prosimy o kontakt telefoniczny (094) 365 66 12lub przez e-mail: office@sas-prohunter.pl. 

2. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem wraz z dowodem zakupu określonym przez przepisy prawa. 

3. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów w których przedmiotem świadczenia są rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, oraz rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. 

5. SAS-Prohunter.pl zastrzega, że wszystkie przesyłki za pobraniem będą odrzucane.

 

IV. GWARANCJA I REKLAMACJE 

1. Wszystkie produkty objęte są okresem gwarancji określonym przez producenta. 

2. BIELIZNA ORAZ SKARPETY NIE PODLEGAJĄ REKLAMACJI ANI WYMIANIE.

3. Wszystkie reklamacje!!!Z WYJĄTKIEM BIELIZNY!!! rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania produktu wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym. 

4. W przypadku zgłoszenia i zaakceptowania reklamacji sklep SAS-Prohunter.pl zobowiązuje się do naprawy lub wymiany produktu, jeśli jest to możliwe, bądź do obniżenia ceny produktu czy odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy, jeśli naprawa lub wymiana jest niemożliwa. 

5. Zgłoszenia reklamacyjne należy składać w formie pisemnej. 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel